HomeČesto postavljena pitanja

Često postavljena pitanja

Često postavljena pitanja i odgovori na jednome mjestu

Često postavljena pitanja

Ovdje možete pronaći često postavljena pitanja i odgovore na njih. Ukoliko ovdje ne možete pronaći svoje pitanje ili odgovor molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku i rado ćemo Vam pomoći. Našu bazu često postavljena pitanja redovito dopunjavamo kako bi našim korisnicima olakšali što više možemo.

Registraciju, odnosno izradu korisničkog profila obavljaju naši zaposlenici na Vaš zahtjev koji možete poslati putem obrasca na stranici zatraži ponudu. Nakon poslanog obrasca povratno ćemo Vas kontaktirati da prikupimo ostale potrebne podatke o Vašem poduzeću te potom slijedi email sa uputstvima kako će te se prijaviti u aplikaciju.

Potrebno je biti prijavljen u program fiskalne blagajne, zatim u izborniku odaberete Dokumenti > Ponude. Kada ste na stranici za ponude kliknite na dugme u gornjem desnom dijelu “Napravi novu ponudu”. Tada će Vam se otvoriti obrazac za ispunjavanje podataka ponude.

Potrebno je biti prijavljen u program fiskalne blagajne, zatim u izborniku odaberete Dokumenti > Računi. Kada ste na stranici za ponude kliknite na dugme u gornjem desnom dijelu “Napravi novi račun”. Tada će Vam se otvoriti obrazac za ispunjavanje podataka računa.

Sve što trebate za fiskalizaciju je fiskalni certifikat koji možete od FINA-e. Nakon što dobijete certifikat i podesite lozinku trebate uploadati taj certifikat i upisati lozinku u našu fiskalnu blagajnu. Stranicu za unos fiskalnog certifikata možete pronaći u izborniku Postavke > Fiskalizacija.

Nakon toga fiskalna blagajna je spremna za izdavanje i fiskalizaciju računa.

Ovisi o tipu računa i stanju računa. Maloprodajni računi se ne mogu mijenjati osim uraditi storno računa i izdati novi. Kod veleprodajnih računa moguće je urediti račun dok se status računa ne promijeni na “Plaćeno”. Još jedna razlika je da veleprodajne račune možete brisati dok maloprodajne ne možete.

Kada ste prijavljeni u program fiskalne blagajne u izborniku odaberite Klijenti. Kada Vam se otvori stranica klijenata dobit će te popis svih već unesenih klijenata koje možete urediti, pregledati karticu klijenta odnosno kupca. Da bi izradili novog klijenta u gornjem desnom dijelu kliknite na dugme “Dodaj klijenta”

Naravno i to na vrlo jednostavan način. Prilikom izrade računa imate nekoliko opcija: Spremi, Spremi i isprintaj, Spremi i pošalji na email. Također postoji opcija da pošaljete račun na email kada pregledavate listu spremljenih računa klikom na ikonicu koverte te na taj način isto možete poslati na email koji je podešen tom klijentu.

Možete izraditi dokumente KPR i PO-SD obrazac. U izborniku odaberete Izvodi > KPR ili PO-SD. Naravno KPR trebate izraditi prije PO-SD obrasca da bi dobili unaprijed ispunjene podatke.

Naša fiskalna blagajna i CRM je prilagođen svim tipovima poslovanja. Trenutno imamo razne profile korisnika tako da bez brige možete koristiti program imali obrt, opg, d.o.o, j.d.o.o, udrugu, odvjetnički ured ili nešto drugo.

MaliUred - Online blagajna

Online računi i ponude.

Fiskalizacija i digitalizacija vođenja poslovanja.

095 876 4201

info@maliured.hr

© 2022 MaliUred. Sva prava zadržana. Razvija i održava Idea Verum.