Fiskalna blagajna verzija 2

MaliUred - jednostavna fiskalna blagajna

Fiskalna blagajna nadograđena na verziju 2.0.0. Na ovoj verzji smo naporno radili da dodatno poboljšamo iskustvo korištenja programa. Ovoga puta smo se najviše fokusirali da samu infrastrukturu programa. Da je unaprijedimo što smo i uspjeli uz malo više truda i rada, ali se isplatilo.  Program će sada raditi otprilike 30% brže nego do sada, iako ni prošla verzija nije bila spora, no svaki detalj je bitan. 

Fiskalna blagajna verzija 2
Fiskalna blagajna 2.0

Lista proširenja

  • 1. Infrastruktura – povećanje brzine rada programa i stabilnosti
  • 2. Obavijesti u programu – sada sve bitne obavijesti o programu
  • 3. KPR (Knjiga prometa) – paušalni obrtnici od sada mogu voditi knjigu prometa iz našeg programa za račune
  • 4. PO-SD obrazac – paušalni obrti od sada mogu izraditi PO-SD obrazac
  • 5. Uređivanje profila – Dodana još jedna mogućnost izmjene podataka korisničkog računa
  • 6. Novi status ponuda – Dodan novi status „U izradi“ za lakšu administraciju
  • 7. Prelazak na EUR – Do sada je iskazivanje eura bilo po odabiru, no sada je za sve korisnike obavezno i uključeno automatski
  • 8. Zaposlenici – dodali smo nova polja za unos kako bi unaprijedili praćenje poslovanja. Sada možete unjeti podatak kao što su: datum zaposlenja, datum prestanka rada

Infrastruktura

Unaprijedili smo postojeću infrastrukturu za nekoliko verzija koja prati nove i moderne metode rada u 2022. godini. Uz to smo naravno unaprijedili verziju programskog jezika i koda na primjerenu verziju današnjice te smo s tim povećali brzinu, stabilnost i sigurnost programa za izdavanje računa.

Vođenje poslovanja i izdavanje računa je sada još ugodnije.

Obavijesti

Do sada smo primarno koristili e-mail kao kanal za obavijesti o fiskalnoj blagajni, no sada imamo još jedan kanal komunikacije da bi Vam pružili bitne informacije na vrijeme. Razlog zašto smo odlučili dodati novi kanal komunikacije u samom programu je što mailovi često znaju kasniti, otići u spam, ostati ne pročitani jer iskreno dolaze nam svima hrpa emailova pa je moguće preskočiti pokoji. Sada jednostavno kada imamo neku obavijest svi korisnici će u zaglavlju fiskalne blagajne imati ikonicu na koju kada se klikne prikazati će obavijesti i moći će te pratiti koju obavijest ste pročitali, a koju još niste vidjeli.

Knjiga prometa (KPR) i PO-SD obrazac

Obzirom na puno upita koje smo dobili u zadnje vrijeme od strane vlasnika paušalnih obrta odlučili smo dodati modul za knjigu prometa te PO-SD obrazac. Fiskalna blagajna će automatski pružiti podatke o izdanim računima prilikom ispunjavanja KPR obrasca. Na Vama je da provjerite sve prikazane podatke i popunite podatke koji nedostaju, a ostalo će program odraditi. Nakon što uspješno popunite i završite KPR možete početi s izradom i popunjavanjem PO-SD obrasca. PO-SD obrazac će već dobiti određene podatke iz KPR i fiskalne blagajne, a vi opet trebate provjeriti prikazane podatke i ispuniti one podatke koji nedostaju. Oba obrasca KPR i PO-SD možete preuzeti u PDF formatu koji naknadno možete isprintati, potpisati i skenirano ili poštom dostaviti poreznoj upravi.

Uređivanje korisničkog profila

Do sada su bile dva načina izmjene podataka Vašeg korisničkog računa. Mogli ste izmjeniti lozinku tako da zatražite novu putem „Zaboravljena lozinka“ ili ako ste prijavljeni u program za izdavanje računa možete u izborniku odabrati „Postavke“ > „Korisnici“ gdje vidite sve dodane korisnike i svog korisnika u listi te na klik „Izmjeni“ možete urediti podatke.
Dodan je treći način koji je malo brži od iznad navedenih, u lijevom kutu zaglavlja gdje piše Vaše ime i prezime kada kliknete na strelicu koja pokazuje prema dolje otvorit će Vam se novi izbornik u kojem imate nabrojano „Moj račun“, „Podaci o tvrtki“, „Vizualne upute“, „Podrška“ te „Odjava“. Klikom na „Moj račun“ dobit će te novu stranicu sa trenutnim podacima korisničkog računa te ih tu možete izmjeniti i ažurirati.

Novi status ponuda – U izradi

Prema prijedlogu korisnika dodali smo novu opciju za status ponude u program za izdavanje računa i ponuda. Osim statusa „Realizirana“, „Nerealizirana“ dodali smo novi status „U izradi“ kako bi Vam olakšali administraciju ponuda. Status „U izradi“ samo po nazivu signalizira da ta ponuda nije dovršena nego se i dalje trebaju popuniti neki podaci. Često je slučaj da prilikom izrade ponude nemamo sve podatke nekada je to količina proizvoda a ponekad i sama cijena pa smo stoga dodali jednostavan način da takvu ponudu označite da je u izradi kako bi u popisu ponuda lakše primjetili koja je ostala ne dovršena te s tim i povećali mogućnost sklapanja posla jer će te znati kojeg klijenta je potrebno dodatno kontaktirati.

Dvojno iskazivanje cijena - Euro prilagodba

Vjerujemo da svi poduzetnici znaju da od 5. rujna 2022. nastupa obveza dvojnog iskazivanja cijena no ukratko možemo ponoviti osnovne informacije.
Dvojno iskazivanje poslovnih subjekata se zahtjeva:

  • U poslovnom prostoru na prodajnom mjestu na robi ili cjeniku
  • Internetskoj stranici
  • Obavijesti koje se daju kupcima
  • Ponudama
  • Oglašavanje bez obzira na oblik ukoliko nudite prodaju usluge ili robe
  • Računima

Ukratko gdje god ste mislili prikazati cijenu za robu ili uslugu koju nudite trebali bi prikazati cijenu u eurima, naravno postoji niz propisanih pravila kada je to potrebno a kada nije no ako niste sigurni trebate li prikazati iznos u eurima naša preporuka (koja ne mora nužno biti zakonski ispravna) je da ipak prikažete cijenu i u eurima ili se posavjetujte s Vašim knjigovođom ili referentom porezne uprave.
Isto bitan detalj koji ne smijete propustiti, gdje prikazujete cijenu u eurima morate uz to naznačiti jasno i vidljivo tečaj za konverziju.
MaliUred fiskalna blagajna je pružala opciju prikazivanja eura od 1. lipnja 2022. godine i kao takva je bila proizvoljna opcija, odnosno svaki subjekt je mogao odabrati hoće li prikazivati eure ili ne. Zbog nadolazećeg perioda uvođenja eura ta opcija od sada nije proizvoljna nego obavezna i svim subjektima se cijene dvojno prikazuju na ponudama i računima.

Dodatne informacije zaposlenika

Ako niste znali u programu MaliUred imate mogućnost vođenja zaposlenika. Osnovne informacije zaposlenika kao što su ime, prezime, e-mail, telefon te sada dodana polja radno mjesto, datum zapošljavanja i datum prestanka rada.
Ova opcija Vam daje jednostavnu sliku o Vašim zaposlenicima, a paušalnim obrtnicima je iznimno važna informacija zbog ispunjavanja PO-SD obrasca.
Želite isprobati fiskalnu blagajnu 30 dana besplatno? Slobodno nam se obratite ili ispunite obrazac zatraži ponudu.