Pitanje je... Zašto koristiti MaliUred fiskalnu blagajnu?
Iako već ima pregršt informacija o programu MaliUred i što on nudi kako bi Vam se olakšalo poslovanje i uštedilo dosta vremena, mi vjerujemo da informacija nikad dosta. Stoga smo za Vas ovaj puta izdvojili 7 razloga zašto koristiti MaliUred. Ako niste sigurni da li je MaliUred dobra kombinacija za Vaše poslovanje, pročitajte ovih 7 razloga.
Prije nego što nastavimo sa razlozima i objašnjenjima želimo Vam se zahvaliti što ste pokazali interes za programom MaliUred čitajući ovaj ili ostale blog postove koje pišemo da bi Vam približili srž i ideju našeg programa.
S vremenom smo sastavili razna pitanja koja nam potencijalni korisnici postavljaju pri inicijalnom kontaktu pa izdvajamo sedam razloga zašto koristiti MaliUred fiskalnu blagajnu za ponuda, fiskalizaciju i ostale popratne funkcionalnosti.
Razlozi koje mi vidimo kao dobre za korištenje fiskalne blagajne MaliUred
- Jednostavno za korištenje
Jedan od često prvo postavljenih pitanja je „Pročitali smo da je Vaš program jednostavan za korištenje na Vašoj web stranici i facebook objavama. Da li je to istina? Kolega koji bi radio na programu i vodio računa o izdavanju računa i ponuda, nije to radio, mislite li da bi mu bilo teško savladati rad u programu?“
Naš odgovor je uvijek jasan i isti. Trudimo se maksimalno i dajemo veliki napor da program ostane jednostavan prilikom dodavanja novih funkcija. Neke stvari su po prirodi malo kompliciranje od samog izdavanja računa i fiskalizacije pa tu ne možemo skratiti ili olakšati administrativni posao, ali trudimo se da taj proces pojednostavimo sa jasnim uputama i direktnim poveznicama na resurse koji to ispravno objasne. Primjer bi bio objašnjenje zakona ili procedure kojeg je Porezna uprava objavila na svojoj web stranici i slično.
Do sada smo dobili dobre povratne informacije kako je MaliUred puno jednostavniji za korištenje od nekih sličnih programa ili rada u Word-u odnosno Excel-u.
Vjerujemo da će svatko uz kratke upute i malo rada na fiskalnoj blagajni brzo pohvatati kako što uraditi, no ako pogriješite ili niste sigurni u nešto naša korisnička podrška uz Vaš knjigovodstveni servis ukoliko ga imate rješavamo sve probleme i nedoumice. Rado komuniciramo i s Vašim knjigovođama kako bi Vama maksimalno olakšali posao.
Na Vama je da ocjenite za sebe da li je MaliUred jednostavan i brz za Vas i Vaše kolege. - Uvijek dostupno, online računi, ponude, dokumenti
Program za izdavanje računa (fiskalna blagajna) MaliUred je uvijek dostupan možemo reći 99.99% dostupnosti. Program radi kao web aplikacija, uvijek dostupno i sve što Vam treba je internetska veza te bilo koji uređaj sa web preglednikom bio to laptop, stolno računalo, mobitel ili tablet Vi možete pristupiti programu i raditi na njemu. Nikakve instalacije nisu potrebne pa u tom slučaju ako Vam se računalo ili mobitel s kojim ste radili pokvari ne morate brinuti jer možete uzeti drugi uređaj, ponovno se prijaviti u program i nastaviti dalje s poslom.
Svi računi i ponude su Vam dostupni online bez obzira na vrijeme i način pristupanja.
To nam je izuzetno važno jer smo svi u pokretu: sastanci, putovanja, čekanje u redovima i slično. - Sigurna pohrana podataka
Svi Vaši podaci kao što su artikli (proizvodi), računi, ponude, ugovori, kupci nalaze se na serveru ili moderno rečeno cloudu. To Vam pruža centralizirani pristup podacima s bilo kojeg uređaja, ukoliko se dogodi kvar uređaja na kojem ste radili dovoljno je prijaviti se na drugom uređaju i nastavljate raditi bez brige.
Svakodnevno radimo sigurnosnu kopiju podataka (backup), u slučaju nezgode na serveru da se podaci iskvare ili nestanu hitro vraćamo podatke koje smo imali prije nego se ta nezgoda dogodila. Moguće je da neki podaci budu izgubljeni ako se dogodilo između vremenskog raspona dvije sigurnosne kopije no to je daleko bolje i prihvatljivije od slučaja da Vam uređaj prestane raditi i izgubite dane, tjedne ili mjesece posla i podataka jer niste na vrijeme napravili kopije podataka.
Još jedna ne zanemariva prednost clouda je što ne morate imati na svom uređaju sve podatke i time ne zatrpavate uređaj sa hrpom podataka kao što su PDF-ovi računa i ponuda. Vi naravno imate mogućnost u programu preuzeti svoje račune i ponude po potrebi, što će te vjerojatno i uraditi s vremena na vrijeme da proslijedite knjigovodstvenom servisu ili za druge potrebe pa će te možda imati 20 PDF-ova umjesto 1000 ako intenzivno koristite fiskalnu blagajnu MaliUred.
Naša fiskalna blagajna čuva sve Vaše podatke na više nivoa tako da ne morate strahovati od gubitka podataka, izdanih računa i klijentovih informacija.
- Korisnička podrška
Sve je savršeno, ali….. dogodila se greška, što sada? Bez brige! Cijenimo Vaše vrijeme i povjerenje stoga je naša korisnička podrška dostupna za sve probleme i pitanja koje nam uputite. Želimo biti tu kada Vam je pomoć potrebna i zbog toga marljivo radimo da naša podrška bude pristupačna, ljubazna i stručna.
Do sada smo većinu problema riješili u nekoliko sati od prijave problema, ne želimo reći da sve rješavamo tako brzo, ali možemo reći da rješavamo probleme što brže je fizički moguće. Neki problemi su veći neki manji, no svi budu eventualno riješeni i nastavljate s poslom bez prevelikog stresa.
Radno vrijeme i načini kako kontaktirati korisničku podršku fiskalne blagajne možete pronaći na stranici korisnička podrška.
- Nadogradnje
Redovito vršimo nadogradnju fiskalne blagajne sa novim funkcionalnostima i poboljšanjima postojećih. Tu najveću ulogu igrate Vi korisnici jer slušamo sve Vaše prijedloge ili kritike i dajemo sve od sebe da Vam pružimo veliko zadovoljstvo korištenja fiskalne blagajne MaliUred.
Sve nadogradnje su u cijeni licence te pratimo zakonske izmjene da ih pravovremeno implementiramo. Redovito smo u kontaktu sa knjigovođama kako bi uskladili rad programa za izdavanje računa s zakonskim normama.
Prosječni raspon između nadogradnji je 3 mjeseca dok prikupimo Vaše povratne informacije i te iste ideje ugradimo u program.
Što to znači za Vas? – Možete biti opušteniji znajući da se program redovito održava i unaprijeđava stoga neće zastariti i pratit će zakonske izmjene.
Na primjer, dvojno prikazivanje cijena u eurima smo dodali dva mjeseca ranije u fiskalnu blagajnu kako bi se korisnici privikli na eure i novi način iskazivanja cijena.
Slušamo Vas i rado uvažavamo svačije mišljenje te sukladno tome radimo na nadogradnjama fiskalne blagajne i dijela digitalizacije poslovanja.
Za vrijeme pisanje ovog članka smo napravili novu nadogradnju na verziju 2.1. gdje smo unaprijedili neke postojeće funkcionalnosti i dodali nove funkcionalnosti: radni nalozi, ulazni računi, automatski cjenik i automatski uvoz proizvoda koji prilagođavamo za korisnike WooCommerce web trgovine.
- Cijena
Cijena iznosi 500,00 kn godišnje (Bez PDV-a) pa često novi korisnici budu ugodno iznenađeni s cijenom kada nas kontaktiraju da provjere. Stvarno se nadamo da su Vam naše cijene prihvatljive i da uviđate korisnost našeg programa u odnosu na cijenu.
Smatramo da je cijena prihvatljiva tržištu u odnosu na ponuđenu fiskalnu blagajnu MaliUred.
Također imamo osjećaj za drage kolege poduzetnike koji su tek ušli u poslovni svijet stoga smo pokrenuli trajnu START-UP akciju s kojom ostvarujete 50% na prvu godišnju licencu ukoliko ste mlađi od dvije godine poslovanja bez obzira na tip. To uključuje opg, paušalce, obrt, udrugu, d.o.o, j.d.o.o i sve druge oblike poslovanja.
- Probni period, potpuno besplatno
Pročitati nešto dobro o proizvodu nije isto kao što je isprobati ga prije kupnje. Upravo tako mi razmišljamo, te svim korisnicima koji su zainteresirani za probnu vožnju programa za izdavanje računa, fiskalizaciju i mini crm dajemo 30 dana besplatnog korištenja.
Kako bi isprobali program dovoljno je ispuniti obrazac na stranici zatraži ponudu te će Vas netko iz tima povratno kontaktirati za prikupljanje nužnih podataka za izradu korisničkog računa. Bez obzira što ste probni korisnik imate isti pristup korisničkoj podršci. Nakon 30 dana probnog perioda možete nas kontaktirati za nastavak korištenja i zatražiti službenu ponudu, naravno ukoliko imate primjedbu ili prijedlog da nešto unaprijedimo voljeli bi to čuti od Vas.
Što o nama govore naši korisnici?
Do sada nismo imali negativnih komentara i to nam je iznimno važno jer na taj način dobijamo povratnu informaciju da ono što radimo korisnici prepoznaju i smatraju dobrom uslugom. Svakodnevno radimo na povećanju zadovoljstva korisnika, redovito komuniciramo sa svojim korisnicima da provjerimo imaju li kakvih problema ili nekih ideja što bi htjeli vidjeti u idućim verzijama programa za izdavanje računa i ponuda.
Sviđa Vam se što se pročitali? Ukoliko želite isprobati našu fiskalnu blagajnu za izdavanje računa i ponuda te digitalno vođenje poslovanja obratite nam se putem obrasca na stranici zatraži ponudu i iskoristite 30 dana probnog perioda. Nemojte čekati, isprobajte jer nemate što izgubiti.
Veselimo se budućoj suradnji.